hoşgeldiniz


19 Aralık 2013 Perşembe

bel fıtığı ameliyatı ve alakasız sayılsa da refleksoloji..

merhaba sevgili dostlar,
son paylaşımımdan kısa bir süre sonra ağrılarıma dayanamayıp MR çektirdim.belimdeki fıtık oldukça büyükmüş.ameliyat dendiğinde çok üzüldüm.2 ay boyunca boş yere uğraştım demek ki bu tür durumlarda hemen doktora gitmek gerekiyor.MR ı bir iki doktora daha gösterelim diye 1 gün zaman geçirdik araştırma için o sırada ben ağrı şokuna girdim .ilk kez başıma geldi böyle bir şey.mide bulantısıyla beraber başımda korkunç bir baskıyla kendimden geçmişim.ambulansla gittik hastaneye ve ertesi gün de ameliyatım gerçekleşti.
yürüyüşler ağrımı geçirmeye yetmedi,kendi başıma yöntemler geliştirmemin cezasını çekmiş oldum..o kadar çok doktora gittim ki şimdiye kadar. migren başta diğer sağlık sorunlarımdan dolayı artık doktor görmek istemiyordum.ama hatam büyüktü..
neyse ki şimdi iyiyim ,20 gündür evde ameliyat sonrası ağrılarla geçti.şimdi daha rahat geçeceğini umduğum son 40 günlük bölümüne  girdim istirahatimin..
size sıkıntılı günlerimin ayrıntılarından çok bana bu ameliyatın kazandırdıklarından bahsedicem..ilk olarak çok önemli bi karar aldım.iyileşir iyileşmez refleksoloji sertifikası almak için bi üniversiteye başvurucam ..bununla ilgili ayrıntıları daha sonra anlatmak istiyorum..şimdi bana bu süreçte refakatçilik yapan kuzenim Bilge'nin marifetleriyle ilgili resimleri paylaşmak istiyorum :) kayınvalidem de hep yanımdaydı.bu konda çok şanslıyım :)
 marifetli kuzenim bilge yattığım yerde saçlarıma maşa yaptı..çılgın :)

kızmla ikimize tam bir moral günü oldu..okuldan gelip beni böyle görünce çok mutlu oldu yavru kuzum ..çok etkilenmişti ameliyat olmamdan..çok iyi geldi ikimize de..
canım Bilgem bir de haluja günü yaptı ..güzel bir çerkez yemeği haluja ...hamarat kuzenim benim..:)güvercinim de hiç yalnız bırakmıyor beni bu arada ..hiç camdan ayrılmıyor..

sevgilerimle..


11 yorum:

yelda ersozlu Bakirtas dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.bu kadar ağrınız olmaya başladığında ameliyat genellikle en doğru karar oluyor.yürüyüşler ve kas kuvvetlendirici egzersizler genellikle fıtık olmadan önceki protrüzyon döneminde daha etkili oluyor.ben yaklaşık 12 yıl önce geçirdim ameliyatı ve o günden beri de çok rahatım ve inanın o aralar beni niye daha önce ameliyat etmediniz diye meslektaşlarımın başının etini yedim çünkü kendi arkadaşlarıma çok ağrım olduğunu anlatamamıştım.ancak size tavsiyem ağırlık kaldırırken ki davranış tarzınızı değiştirmeniz.eğer davranış tarzınızda değişiklik yapmazsanız diğer omurlar arsındaki diskleriniz içinde aynı durum başınıza gelebilir.sağlıcakla kalın.

crocheted at home dedi ki...

Çok zordur, bilirim.Geçmiş olsun. Bir daha asla yaşamamanız dileği ile sevgiler, selamlar..

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ederim yelda,bundan sonra kesinlikle çok dikkat edicem ,egzersiz ve yürüyüşsüz 1 günüm dahi geçmeyecek.bir iyileşeyim..çok teşekkür ederim ilginize.sevgiler.

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ederim siz de yaşamışsınız demekki .umarım bir daha yaşamayız dediğiniz gibi.kendimize dikkat edelim olur mu :) sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

canım benım sen ıyı ol bı daha senı oyle acılar ıcınde gormek ıstemıyorum . sacların cok guzel olmus bilgede masallah marıfetlıymıs ne guzel yapmış hepsı aynı boyda duzgun duzgun

romantikbutik dedi ki...

sağol elifcim..inşallah bir daha olmaz..

Cihan'in Bahcesi dedi ki...

insallah..en kisa zamanda sagligina kavusur,,bu gunleri unutursun..
ne guzel bakmislar sana:)
hakikaten sanslisin bu konuda,,,sevgilerimi birakiyorum...

Nuray Aytaç dedi ki...

Geçmiş olsun ,saçınız güzel olmuş,iyi görünüyorsunuz:)

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ederim ,cihan ve nuray .sevgilerimle...






Ponti dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun... Bel fıtığı denilince iliğim kemiğim sızlıyor resmen!

19 yaşında ameliyat oldum bende, şu an 30 yaşındayım. Çok kilo almadıkça ve soğuğa, aşırı yorulmaya dikkat ettikçe bir şikayetim yok. Hele ki ameliyattan önce yürüyemediğimi düşünürsek ameliyat mucizem olmuştu benim. Ne mutlu en zor süreci atlatmışsınız, istirahat dönemi bittikten sonra yeni doğmuş gibi olacaksınız :)

Bir daha o kabus gibi ağrıları hiç çekmemeniz dileğiyle, sevgiler...

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ederim,size de çok geçmiş olsun,bir daha yaşamayalım.siz de yaşamayın.sağlıklı günler olsun hepimize..sevgiler..