hoşgeldiniz


27 Kasım 2013 Çarşamba

yürüyüş notları




hani kötü komşu ev sahibi edermiş ya insanı; bu pis bel ağrısı da beni spor insanı etti:) durmadan yürüme halindeyim; yürüyüş, yürüyüş.. öğlen arasında ,akşamları, ne zaman kendimi dışarı atabilirsem yürüyorum.yakında başka sporlara da başlayacağım sanırım..baharda ise Ekin'le birlikte bisiklete binerim artık..:)yürüyüş seven arkadaşlar,beklerim.

                                     ah şu levent sokakları
hava öyle güzel ki.
 kış diye bir mevsim mi vardı?

kule! bana öyle bakma ağaçların arkasından geri dönmek istemiyorumm...:(


aaa..gölcükteki evimiz,çocukluğumun geçtiği bahçe ve bana o zamanlar devasa görünen o ağaçlar bile aynı sanki,kiralıkmış ,alsam mı acaba bu evi..biraz düşüneyim :)hem işe de yakın :))

                 gerçek dünyaya dönmenin vakti geldi ,iş beni bekler..!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bel agrin insallah gecmistir..
cunku...
okadar guzel gormusunki
cevreni...
cok hos duygular hissetmissin
10 sene besiktasta oturdum
cocuklar okurken
2 senede bogazici unuversitesinin yani basinda...
gecmiste kaldi
o sokaklarda gezmisligim cok
insan nereden nereye ....gidiyor
sevgilerimizle gecsin bel agrin

romantikbutik dedi ki...

merhaba,iyi dileklerin için çok teşekkür ederim ama malesef bel fıtığı ameliyatı oldum 4 aralıkta .bu yüzden yorumunu da şimdi görebildim.toparlanmaya çalışıyorum.yürüyüş yapmayı çok özledim şimdiden ama 40 gün daha istirahat etmem gerekiyor ..blogunu ziyaret ettim yaptıklarına bayıldım ..görüşmek üzere sevgiler...