hoşgeldiniz


29 Ocak 2014 Çarşamba

dıy ; şıkır şıkır telefon kılıfı


rapor sürem doldu ve işe döndüm.tam olarak iyileşmiş sayılmam ama yine de idare ediyorum. uzun süre oturamıyorum masamda, ağrılarım devam ediyor.bu tatsız günleri de atlatıcam inşallah..
bugün, evdeyken  yaptığım telefon kılıfının fotoğrafını çektim.Derya Baykal programında göstermişti, teknik kısmen ordan, ama benimki baya farklı oldu..iki şeffaf plastik arasına istediğin objeleri yerleştiriyorsun sonra kenarlarından dikerek kılıfın tek tarafını oluşturmuş oluyosun..aynısından bitanedaha yapıp onları dabirleştirdiğinde buna benzer kılıflar üretebiliyorsun :)Derya kenarları örgüylebirleştirmişti ben zincirle birleştirdim içine de pullar koydum..  pek tarzım değildir aslında pullu şeyler ama çok hoşuma gitti şıkır şıkır bu sefer:) yaş ilerledikçe insanın huyları da değişiyor galiba..aklımda daha farklı modeller var.yapabilirsem paylaşıcam .sevgilerrrr ....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok değişik ve hoş bir kılıf olmuş.
Güle güle kullanın. Sevgiler

romantikbutik dedi ki...

Teşekkurler,ayrıca bloğuma da hoşgeldiniz.benden de sevgiler