hoşgeldiniz


2 Haziran 2012 Cumartesi

alerji ilaçlarına dikkat.

uzun zamandır blogumla ve arkadaşlarımla ilgilenemediğim için üzgünüm...çok özledim ..umarım bu durumu değiştirebilir ve kaldığım yerden aynı hızla devam ederim..son bir kaç aydır işyerinden internete giremiyorum eve geldiğimde ise aşırı yorgun ve bitkin oluyorum .tansiyon ve alerji ile ilgili sağlık sorunlarım var.alerji ilaçlarım beni bitkin hale getiriyor ,tansiyonum sınırlarda geziyor..bu yüzden çok sevdiğim hobilerimle ilgilenemiyorum hep yatmak dinlenmek istiyorum.
  alerji ilacı içen varsa bir uyarı, ilaçların içinde bulunan bir madde tansiyonu yükseltebiliyor.aman dikkat.hipertansiyonu olanların kullanmamaları gereken alerji ilaçları var .benimkini tetikleyen "cipro" adında bi ilaç oldu.içeriğine baktığımda ise bu söylediklerimi öğrendim.doktorlar ilaçları yazarken tansiyon sorunu olup olmadığını kontrol etmiyor ya da uyarmıyorlar.gerçi bana sorsa bile tansiyon sorunum var diyemezdim .çünki yoktu .nasıl bir anda başladı anlayamadım ,genetik olarak risk taşıyor olmam ve artık 40 yaş sınırına dayanmam  ve bu ilaçlar tetiklemiş olabilir diye düşünüyorum alerji ilacı içmediğimde de nefesim daralıyor ,bütün gün kulede suni bir ortamda oksijenden uzak çalışmam da bir faktör ,benim toza alerjim var ve yerleri halıfleks olan kulede klima tüm gün çalışıyor. havanın içinde devinip duran tozları sürekli hissediyorum...bu kabusun bitmesi için şartlarımı değiştirmem gerekiyor sanırım.belki de yapabilirim bunu yapmalıyım çünki sağlığım gerçekten elden gidiyor.ve bir ilaç ismi  daha vericem bu da alerji ilacı "singulair" bu ilacı da kullandım ve bir eczacı arkadaşım damarları daraltan özelliği olduğunu söylediğinde bıraktım .zaten o dönemde tansiyonum yüksek seyrediyordu yine.ne kadar suçlu bilemiyorum bu ilaç da  ama  annemi damar hastalığından kaybettiğim için ben bu konuda çok hassasım ve gerçekten çaresiz kalmak çok kötü çünki içsen bir türlü içmesen başka bir türlü problem yaşıyorsun .şimdi "aerius" kullanıyorum ,sayesinde rahat nefes alabiliyorum sağolsun :) ama gece içmeme rağmen ertesi gün akşamdan kalma gibi geziyorum .işte benim bu ara yaşadığım şeyler bunlar .ama ben herkese sevgi ve sağlık dolu günler diliyorum ,yine uğramaya çalışıcam..
ben yokken sevgiyle kalın

5 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler sevgiler

Oya Mercül dedi ki...

Cok gecmis olsun. Umarim kisa zamanda saglik sorunlarinizin hepsi biter. Astim ve alerji gibi hastaliklara İbrahim Saracoglundan keciboynuzu pekmezini duymustum. Hergun bi kasik icmek gerekiyormus. İnsallah ise yarar..
Sevgiler.

Oya Mercül dedi ki...

Cok gecmis olsun. Dr ibrahim saracoglu astima keciboynuzu pekmezinin cok. İyi geldigini soyler hep..gunde bir kasik icmek gerekiyormus..umarim ise yarar.
sevgiler

romantikbutik dedi ki...

ben teşekkür ederim sevgili chfashiontrend..sevgiler benden de..

romantikbutik dedi ki...

sevgili oya çok teşekkür ediyorum ilgin için.keçiboynuzu pekmezini içemem kilo aldırır korkusuna:) ama keçi boynuzu yemek de aynı işe yarar mı acaba..deniycem ,sevgiler..