hoşgeldiniz


5 Şubat 2012 Pazar

pratik tunik biçmek;


  1. merhaba,panço tuniğimin kesilişini resimlerle anlatacağımı söylemiştim.haftasonu bir başka kumaş üzerinde aynı biçkiyi uyguladım.Umarım yapmak isteyenler için faydalı olur; kumaşın ebatlarını şu şekilde hesaplayabiliyoruz.daha doğrusu ben öyle yaptım .omuz göğüs ve kalça ölçünüzü alın en büyük olan ölçüyü kullann ve kol kısmı için bir miktar uzunluk ekleyin. bu ölçüyü ben15-20 cm gibi aldım.bu tuniğin genişliği olacak.bir de boyunun uzunluğu var tabi onu da isteğinize göre ölçün.Kumaşı önce boyuna katlayın,





     sonra da enine tekrar katlayın 4 kat oldu böylece.







    ve de en başta ölçtüğümüz ölçünün yarısı kadar oldu genişilğibu haliyle. 


     yaka kısmını sol köşedeki kat yerinden istediğiniz açıklıkta kesin.(yukarıdaki resimde sol üst köşe ,alttaki resimde aşağıda kalmış,ters yönden çekmişim aklınız karışmasın) 










    açık olan uçlarına yuvarlak bir form vermek için isteğinize göre kesin. 




    sonra da yan dikişlerini çekin, yakayı çalışın.




    ekin kızım beni yalnız bırakmadı tabi bu arada ,o da  kafasına göre birşeyler biçti, iğneledi.ne düşünerek kesti bilemiyorum ,ilgilenemedim çocukla doğru dürüst, zamanım olsaydı keşke ikimiz de tamamlayabilseydik aklımızdakileri.



    umarım yararlı olmuştur anlattıklarım,aklınıza takılanları da konuşabiliriz tekrar.sevgilerimle.

10 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Bitmiş halini merak ediyorum...

romantikbutik dedi ki...

Necla hanım merhaba, 3,5 tl ye yün panço dikmek isimli yayınımdaki panço tuniğin nasıl biçildiğini sormuştu arkadaşlar,onlara faydalı olabilmek adına bu kumaşla göstermeye çalıştım ,kumaşlar çok farklı,biraz değişik olabilir ondan belki bu kumaşta.ama aşağı yukarı aynı bir şey olacak gibi.kolları dikebilirsem eğer belki biraz değişir . sevgiler

chfashiontrend dedi ki...

Çok güzel...denemek istedim ...sevgiler

romantikbutik dedi ki...

teşekkürler,deneyin bence ,sevgiler.

projecantasi dedi ki...

Teşekkür ederim. Çok yalın, anlaşılır anlatmışsın. :)

romantikbutik dedi ki...

rica ederim.yararlı olduysam ne mutlu bana.sevgiler.

mahmur prenses dedi ki...

ekinciğimde simdiden öğreniyor bu işin inceliklerini çok güzel pançon bi tane de ekine yap anne kız giyin kokoş kokoş :)

romantikbutik dedi ki...

sağol canım ,çok teşekkür ederim.

hobimiterapimi dedi ki...

anlatım için teşekkürler...şimdi sıra bizim denememizde..:))...

romantikbutik dedi ki...

rica ederim,hadi bakalım kolay gelsin :)