hoşgeldiniz


27 Kasım 2011 Pazar

KIZIMIN PASTASINI KENDİM YAPTIM



Ani bir karar değişikliği ile kızımın doğumgünü pastasını kendim yaptım..Hazır almayı düşünüyordum aslında ama iyi de oldu ,kızım pembe renkli pastayı çok sevdi ve çok  mutlu oldu..ilk defa gıda boyası kullandım,toz boya aldım poşette ,kremayı pişirdikten sonra tereyağı koyup,çok uzun çırparım ben.. mikserle ne kadar çok çırparsanız o kadar güzel olur kıvamı.bu sırada kattım bir kısmına gıda boyasını,önce sıcak suyu çay bardağına koydum ve içine çok az kattım tozdan çay kaşığının ucu ile, bardakta kıpkırmızı bir renk oluştu(bu arada poşetin üzerinde pembe yazıyordu) ondanda bu pembeyi elde edeceğim miktar kadar kremaya karıştırıp çırpmaya devam ettim..kremayı kendim un ve nişasta kullanarak yaptım kıvamı konusunda biraz zorlandım aslında ,her zamanki gibi ölçü kullanmama huyum yüzünden ,göz kararıyla alışmışım her zaman koyu olan kıvam bu kez beni biraz üzdü , istediğim kıvamı elde edene kadar baya yoruldum..

iyi ki kalabalık bir organizasyon yapmamışım..daha sade bir doğumgünü oldu..Bu gün de okulda doğumgünü var kızımın ..umarım o da güzel geçer..bir kaç fotoğraf daha bu güzel günden  ;


dilerim hep böyle yüzün gülsün canım kızım

2 yorum:

derya dedi ki...

Bu yıl benimde aklımdan geçen şeydi pastayı kendim yapmak. Sizin ki çok güzel olmuş, darısı bana :) kızınız mutlu olmuş annesinin pastasıyla en önemlisi de o. Bu arada nice yaşlara, sağlık, başarı ve tabi sizlerle yanyana..

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili Derya,umarım hepimiz çocuklarımızın hep böyle mutlu günlerini yaşarız,hep birlikte..sen de tatlı oğluşunla inşallah..