hoşgeldiniz


17 Kasım 2011 Perşembe

DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ



Kızımın doğumgünü partisi var pazar günü..ama ben hala tam olarak kafamı toparlamış değilim..en son evde 1 yaşındayken yapmıştık çok güzeldi.canım anneciğimin aramızdan ayrılmadan önceki son günleriymiş meğer...daha sonraki yıl hala kendimi toparlayamamış olduğum için doğumgünü yapamamıştım ekinime.sonraki yıllarda da hep kreşte oldu doğumgünleri..evde  ikinci kez kutlıycaz yani ,içim buruk nedense,o doğumgünü neşesini yakalayamıyorum.o heyecan ve enerjide yok dolayısıyle ,zaten okulda da bisonraki hafta kutlanacak doğumgünü.birde asıl günü olan pazartesi günü biz küçük bi pasta ve hediyelerimizi alıp evde minik bi doğumgünü sürprizi yaptık zaten,bu yüzden çok az kişiyi çağırmanın daha mantıklı olduğunu düşündüm.Okulda olacağı için ordaki arkadaşlarını çağırmıyoruz, kızımın en çok sevdiği arkadaşları ikizlerimiz ,anneleri de benim çocukluk arkadaşım ve yine benim bir arkadaşım küçük kızı da var.bir de yine kızları olan bir kuzenimiz..davetlilerim bu kadar bi de kuzenim emel 1 gün önceden gelecek ki en çok içimi o rahatlatıyor en azından pazar sabahı ekinin saç ,süslenme olaylarında devreye girerse ben de rahat rahat son hazırlıklarımı tamamlarım diye kendimi rahatlatıyorum.. pastayı hazır almayı düşünüyorum ..diğer mamalarla ilgili ise şimdilik bi liste hazırladım ;
ıspanaklı börek,
havuçlu kek,
revani,
patates püresi,
havuçlu, yoğurtlu salata,
kanepeler,
tuzlu kurabiyeler,

ama daha üzerinde düşünüyorum..bana yardımcı olacak fikirleriniz olursa çok sevinirim :)

Hiç yorum yok: