hoşgeldiniz


1 Temmuz 2014 Salı

puantiyeli bardağım için özel örülen bardak altlığı..

bir süredir kırmızı puantiye aşkı başladı bende ..nihayet aradığım bardağı bulabildim.çok fazla gezme durumum olmadı,tesadüfen buldum..ama yanında pasta tabağı da olsaydı çok iyi olacaktı.ben de kırmızı servislerimi çıkardım uyudukları yerden..




akşam keyif çayımı içerken çok mutluydum.
hayatımızda küçük şeylerden de  mutlu olma gibi bir şansımız var ..mutsuzluk için bir sürü neden olsa da..kısa anlar yaratalım kendimize böyle , küçük mutluluklar...




                                                                           sevgiyle...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sevdiklerinizle guzel seneler olsun..
ayni o puantiyeli kirmizi bardak gibi neseyle gecsin:)))))yillariniz

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ediyorum..sevgiler..