hoşgeldiniz


20 Ekim 2011 Perşembe



kızımın ilkokuldaki ilkgününden :)


2011 yılında blogumla daha çok ilgileneceğimi söylemiştim ama ekim ayı gelmesine rağmen bu fırsatım pek olmadı ,arada geçen zamanda yaptıklarımı sondan başa doğru kısaca özetleyip belki de bundan sonra hergün bloguma yazabilmeyi istiyorum..hadi bakalım görücez:)
ama bu yıl en önemli olayım kızımın okuma yazma öğreniyor olması..anne olmanın hem güzel hem de zor olaylarından birini yaşıyorum yine onunla birlikte yeniden okuma yazma çalışıyorum her akşam :)okulun ilk günlerinde biraz sıkıntı çektiğinden öğretmeni ödevleri birlikte oyun oynayarak yapmamızı önerdi.tabi bu görev bana düştü..işçıkışı yorgun argın eve gelip yemek hazırlama ve yeme telaşından sonra alıştırmalarımızın başına geçip başlıyoruz maratonun ilk kilometrelerine ,kızımın yaşantısındaki eğitim maratonunun ilk kilometreleri ,umarım bu maratonu en iyi derecelerle koşar,öyle olmasa da sorun değil sağlıklı bi şekilde bitirsin o da yeter :)
tüm ilkokul birinci sınıf annelerine güç ,kuvvet ve sabır diliyorum :) 

Hiç yorum yok: